ФАКТЧЕКИНГ КАК ОСНОВА МЕДИАГРАМОТНОСТИ ЦЕНТИНИАЛОВ В СТРАНАХ ЦЕНТРАЛЬНОЙ АЗИИ (НА ПРИМЕРЕ КАЗАХСТАНА)
Кілт сөздер:
медиасауаттылық, медиабілім, Z буыны, фактчекинг, фейк жаңалықтарАңдатпа
Қазақстандағы центиниалдардың медиасауаттылығын арттыру құралы ретінде фактчекингтің тиімділігін анықтау.
Процедура және әдістер.
Нәтижелер. Қазақстанда жалған ақпарат таратуды нормативтік-құқықтық реттеу тәжірибесін талдау нәтижесінде қолданыстағы заңнамалық актілер жалған жаңалықтардың көптеп шығуына сәтті тосқауыл қояды деген қорытындыға келді.
Медиа сауаттылықтың орташа деңгейі өткір әлеуметтік оқиғаларға жедел әрекет етудің болмауымен және медиа-білім беру тәжірибесінің төмен таралуымен байланысты. Елдегі фактчекинг тәжірибесі мен әдістері БАҚ пен интернет пайдаланушылар арасындағы ынтымақтастықты арттыруға және ақпаратты тексеру процесіне жастарды тартуға бағытталған.
Теориялық және/немесе практикалық маңыздылығы. Материал Орталық Азия елдеріндегі фактчекингтің мәні мен ерекшеліктерін ашады. Алынған мәліметтерді мамандандырудың белгілі бір аймағында фактчекинг бойынша оқу құралдары мен нұсқаулықтарын дайындауда пайдалануға болады.